ATM grupa

MENU

„Świat według Kiepskich” zarobił najwięcej na reklamach

„Świat według Kiepskich” i „Pierwsza miłość” – oba seriale produkowane przez ATM GRUPA dla Telewizji POLSAT – znalazły się na dwóch pierwszych miejscach rankingu produkcji telewizyjnych, które w 2016 roku wygenerowały najwyższe wpływy z reklam – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. (na podstawie danych cennikowych Nielsen Audience Measurement Polska, bez rabatów).

Największe przychody z reklam w ubiegłym roku przyniósł „Świat według Kiepskich”, który zarobił dla Polsatu ponad 260,7 mln zł. Łącznie przy tej produkcji wyemitowano 8 670 spotów w 1 625 przerwach reklamowych. Drugie miejsce zajęła „Pierwsza miłość” (również POLSAT). Reklamodawcy wydali przy tym serialu 249,5 mln zł, co dało 1 1929 reklam w 2 808 breakach reklamowych. Raport domu mediowego MullenLowe MediaHub obejmuje emisję wszystkich programów z powtórkami i spoty liczone ze sponsoringiem. Źródło: Wirtualnemedia.pl

 

Fot. Grzegorz Gołębiowski

Poleć znajomemu:

Najnowsze informacje