ATM grupa

MENU

„Ojciec Mateusz” hitem jesieni w Jedynce

W czwartek 24 listopada Jedynka pokazała finałowy odcinek 16. serii „Ojca Mateusza”, który obejrzało 4 431 106 tys. widzów (udziały 27,71 proc.). Była to zarazem najchętniej oglądana tego dnia pozycja. Czwartkowy odcinek pobił rekord widowni  tegorocznej jesiennej ramówki.

Przez cały sezon opowieść o przygodach księdza Mateusza i dzielnych sandomierskich policjantów, której producentem jest ATM GRUPA, utrzymywała pierwszą pozycję w paśmie: średnia oglądalność wyniosła w grupie  4 mln widzów i 25,84 proc. udziałów (grupa 4+).

To nie jest jedyny sukces „Ojca Mateusza” tej jesieni. Produkcja została też nominowana w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2017. Warto dodać, że serial otrzymał już Telekamerę w 2011 roku, a grający postać Mateusza Żmigrodzkiego, Artur Żmijewski, jest laureatem Złotej Telekamery.

Poleć znajomemu:

Najnowsze informacje

Uwaga! Ostrzegamy przed próbami podszywania się pod ATM Grupa. Sprawdź, czy kontakt pochodzi z oficjalnych źródeł.
Apelujemy o ostrożność.

X