ATM grupa

MENU

2. sezon „Złota Bałtyku” od 24 marca na antenie History

Od wtorku 24 marca, o godz. 21:00, na antenie History będzie można oglądać drugą serię programu dokumentalnego „Złoto Bałtyku”, produkowanego przez ATM Grupę.

Opis

W drugiej serii programu „Złoto Bałtyku” powracamy do bohaterów, których znamy już z pierwszej serii, ale do ich grona dołączają nowe osoby. Razem z nimi odwiedzimy niezwykłe bałtyckie plaże wolne od turystów, ale pełne świecących w nocy w świetle UV bursztynów. Odkryjemy dawne metody połowu i zobaczymy bursztyn „na salonach”. Spędzimy godziny w warsztatach bursztynników, podglądając metody obróbki tego organicznego minerału, a także pojedziemy na drugi koniec świata gnani „bursztynową gorączką”.

– Pierwszy sezon programu oglądał się znakomicie, stąd naturalna decyzja o kontynuacji tego formatu – mówi Agnieszka Kubiak, head of content development and creative A+E Networks. – W nowym sezonie „gorączka bursztynu” naszych bohaterów się nasila. Będziemy świadkami budowy największego na świecie bursztynowego modelu Titanica, będziemy obserwować determinację płukaczy oraz wykorzystanie starych technik połowu bursztynu. Nasi bohaterowie będą musieli stoczyć niejedną walkę z siłami natury, zawodnym sprzętem a także nieuczciwą konkurencją.

Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa.

Reżyserem programu jest Sambor Wilk.
Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupa Krzysztof Jakubowski.

Galeria zdjęć

Poleć znajomemu:

Najnowsze informacje