Reżyseria: Łukasz Łukasik

Kierownik produkcji: Dorota Olbińska

Prowadzący: Cezary Pazura

Opis

„Strzał w 10” to polska wersja amerykańskiego programu „Power of 10”. W USA program prowadzony przez znakomitego komika Drew Carey`a jest jednym z największych hitów telewizyjnych. W polskiej wersji gospodarzem był Cezary Pazura. Teleturniej bazuje na wynikach badań statystycznych przeprowadzonych wśród polskiej opinii publicznej. Ankieterzy pytali o wybrane tematy z życia. Uczestnicy programu mają za zadanie jak najprecyzyjniej odgadnąć wynik przeprowadzonego badania. Na zwycięzcę czeka 1 000 000 zł. „Strzał w 10” to spektakularne widowisko. Wielopoziomowa scenografia, grafika komputerowa połączona z oprogramowaniem umożliwiającym zawodnikom wprowadzenie wyniku odpowiedzi – to jedne z wielu atrakcji.

Teleturniej składa się z dwóch rund. Runda Eliminacyjna – do niej przystępuje dwóch uczestników. Obaj typują prawidłowy wynik sondażu. Punkt otrzymuje osoba, która wytypowała wynik najbliższy prawdzie. Zawodnik, który pierwszy zdobędzie 3 punkty, przechodzi do rundy drugiej. Druga Runda – o nagrodę pieniężną – składa się z 5-ciu pytań, na które odpowiadali badani respondenci. Grający ma za zadanie, jak poprzednio, wytypować prawidłowy wynik sondażu – tym razem mieszcząc się w określonym przedziale błędu. Przedział ten zmniejsza się w zależności od etapu. Gracz na każdym poziomie może konsultować się ze swoim pomocnikiem, może on także zapoznać się z wykresem ukazującym rozkład odpowiedzi udzielonych przez publiczność zgromadzoną w studiu. W tej rundzie można wygrać nawet 1 000 000 zł. Każda kolejna prawidłowa odpowiedź premiowana jest dziesięciokrotnością sumy początkowej 100 zł. W ostatnim pytaniu za 1 000 000 zł gracz musi precyzyjnie odgadnąć wynik sondażu. Jeżeli zawodnik zdecyduje się odpowiadać na pytanie i poda błędną odpowiedź, zatrzymuje tylko 10% dotychczas wygranej kwoty i kończy grę. Zawodnik na każdym poziomie wygranej pieniężnej może zrezygnować z dalszej gry, zabierając dotychczasową swoją wygraną. Może to zrobić przed odczytaniem pytania lub po. Jeśli jednak po usłyszeniu pytania uczestnik zatwierdzi swoją odpowiedź, nie ma już możliwości wycofania się z gry.

Galeria zdjęć

Poleć znajomemu:Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook