ATM grupa

MENU

„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali

W czołówce seriali, które w pierwszym kwartale br. zanotowały największe wpływy z reklam, znalazły się dwie produkcje ATM Grupa: „Pierwsza miłość” i „Świat według Kiepskich” – oba emitowane w Telewizji POLSAT.

Z raportu Nielsen Audience Measurement (dane cennikowe netto, bez rabatów) wynika, że najlepiej zarabiającym na reklamach serialem w I kwartale br. był emitowany od poniedziałku do piątku serial „Pierwsza miłość”. Ta produkcja zarobiła 63,5 mln zł, czyli 15,5 proc. więcej niż w I kwartale 2015 r.

Drugie miejsce zajął  „Świat według Kiepskich”, który zarobił w omawianym okresie 55,6 mln zł, czyli 45,8 proc. więcej w skali roku.

Źródło: Wirtualne Media

Poleć znajomemu:

Najnowsze informacje