Oglądalność trzeciego sezonu „Drugiej szansy” rośnie z odcinka na odcinek. Nową serię serialu z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej, emitowaną na antenie TVN od 13 lutego, ogląda średnio 1,95 mln osób, czyli o 326 tys. więcej niż drugą, która miała premierę jesienią zeszłego roku.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków trzeciej serii „Drugiej szansy” wyniosła 1,95 mln widzów, co dało 14,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,43 proc. – w grupie komercyjnej 16-49.Jesienią drugi sezon serialu po trzech odcinkach oglądało 1,63 mln osób.

Producentem wykonawczym serialu jest ATM GRUPA.

Fot. TVN/Agnieszka K. Jurek

Poleć znajomemu:Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Kontakt dla mediów

Katarzyna Madey
PR Manager
kmadey@atmgrupa.pl
22 507 97 21
atmgrupa.pl
Paulina Wajdziak
Komunikacja z mediami

pwajdziak@atmgrupa.pl
+48 601 793 915
atmgrupa.pl

Najnowsze informacje

01/03/2017  „Druga szansa”: Znakomity start trzeciego sezonu
 		
 		Oglądalność trzeciego sezonu „Drugiej szansy” rośnie z odcinka na odcinek. Nową serię serialu z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej, emitowaną na antenie TVN od 13 lutego, ogląda średnio 1,95 mln osób, czyli o 326 tys. więcej niż drugą, która miała premierę jesienią zeszłego roku.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków trzeciej serii „Drugiej szansy” wyniosła 1,95 mln widzów, co dało 14,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,43 proc. - w grupie komercyjnej 16-49.Jesienią drugi sezon serialu po trzech odcinkach oglądało 1,63 mln osób.

Producentem wykonawczym serialu jest ATM GRUPA.

Fot. TVN/Agnieszka K. Jurek